2010-08-17

Finaste höstoutfiten.



Mammas docka.


Dagens outfit är tjejigare än någonsin tror jag.
Body: Sophie catalou (traderafynd för ett par kronor)
Kjol: Lindex, tror jag (ärvd av fina kusinerna)
Mössa: Farfars gamla.
Kofta: Stickad av svärmors svärmor (om jag inte fått det om bakfoten)
Strumpbyxor: H&M, hittade dem på superrea, gav en tia.
Raggsockor: Stickad av svärmor.

Satt nyss och tittade på när Lova försökte krypa, med stor frustration. Hon lägger ner huvudet, lyfter upp stjärten och tar sig fram som en mask. Snyggt. Det är svårt att få till det med att lyfta både bakdel, huvud och armar, samtidigt. Tillslut blir hon bara förbannad. Istället satte jag henne i gåbordet som hon fick igår. Hon tar sig fram med den lite smått och tycker det är helfestligt. Fast mest sitter hon och hänger och gör "pruttljud" med munnen så att dregglet flyger.

2 kommentarer:

Sara sa...

Men så söt Lova är. Det är så kul att titta in på din blogg, speciellt från den dagen då Lova föddes tills nu. Lova har verkligen blivit en stor tjej. Men vem hon är lik, det vete tusan. Hon är verkligen en underbar mix av er båda :-)

Karin sa...

tack!
Hon är mest lik mig faktiskt, men vi börjar se lite mer av Andreas i henne :)
hur går det med graviditeten? :)