2010-11-18

Jippo, goodiebags och CV.

Jag tog med mig Kattis ikväll och drog iväg på jippo i en galleria. Kvällen bestod av: galna människor i jakt på goodiebags. Själv hade jag fördelen att stå med barnvagn en bit bort och Kattis tog en påse till mig också. Vi har druckit en massa cider och ätit mängder av choklad och snittar. Vi har provar lite kläder och faktiskt inte köpt ett skit, trots massor av erbjudanden.

Nu ska jag skriva CV. Har ringt om ett jobb idag, bara på chansning och det verkar som att de kanske hade någon öppning snart.....

Förresten - de som kollade på lägenheten var så jädra urgulliga så jag hoppas verkligen att de flyttar in!

2 kommentarer:

Birgitta sa...

Kul att du är nöjd med kommande grannar. Ni slipper ju visa den mera, om de tackar ja.
Kanske kan ni ta en fika på "er" altan någon gång i fortsättningen också.

Karin sa...

Precis mina tankar :P