2010-12-29

Åh vad jag lärt mig mycket idag.

Att åka till Kista galleria klockan öppningstid i mellandagsreatider är faktiskt en trevlig och behaglig upplevelse. Så nu har jag fyndat en del grejer och mojer och lite kläder.
Och igår fyndade jag billigt på IKEA och pappa betalade, eftersom vi gör så, vi snobbiga Stockholmare.

Dessutom har jag idag lärt mig att jag inte skola hoppa över kaffet under hela dagen ty då blir tålamodet så lågt att jag får lust att annonsera ut den lilla trotsiga bebisen på blocket. Men när hon väl somnat sött så är hon faktiskt den största skatten på jorden, så det så.

3 kommentarer:

Liw sa...

Jag har lyckats besöka rean utan både folk och impulsköp. Ett bra år..


Vi har BF den 21 april så det är 16 veckor kvar.

Birgitta sa...

Du vet väl att kaffe intas många gånger/dag.Inte en morgon utan kaffe, då blir hela dagen förstörd eller hur?
Ordinerar kaffe mot bl.a humörsvängningar, huvudvärk osv. Tror du är en "kaffemoster", liksom jag.

Keeya sa...

Ja kaffe kan man inte vara utan ;) Hon är absolut den finaste skatten! :) Puss