2010-12-27

Snart är glada julen slut slut slut.

Igår åt vi den sista julmiddagen för i år, hoppas jag sannerligen. Det var gott och mumsigt och det var trevligt att träffa farbror och co som jag inte sett på hur länge som helst, mest på grund av att de bott utomlands i en herrans massa år, nu senast i Indonesien. Vi fick en jättefin ljusstake av dem, och Lova fick två toppar från Gap. Superfina!

Jag tänker inte rabbla varenda julklapp men vi fick bland annat en himla massa pengar och presentkort, jag fick en hel del tårt/cupcake prylar. Av Andreas fick jag bland annat en bok med Lennart Nilssons fotografier vilket var väldigt önskat och mycket uppskattat. Av mig fick han en tröja från MQ och ett kamerastativ.
Lova fick.... allt. Pengar och kläder och prylar och grejer.

Idag tar vi igen oss med en lugn hemmadag så att Lova får leka med sina grejer. Imorgon blir det mellandagsreashopping på Ikea, för nu börjar planering och packning inför flytten om en månad.

Inga kommentarer: