2011-01-19

Award.

Trots att jag varit i bloggsvängen i massor av år så har jag aldrig riktigt orkat bry mig om det här med awarder och månadslistor och grejer. Men så fick jag en av fina Liw så då måste jag ju haka på.


Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
Adidas did a lot of experimentation on the
(SNEAKERS - THE COMPLETE COLLECTORS´ GUIDE)
Japp den låg nerpackad i flyttlådorna men var närmast. Vår bibel.
Vad var det senaste du såg på tv?
Som jag verkligen tittade på måste varit Solsidan i söndags.
Borsett från datorn, vad hör du just nu?
Lite bilar utanför och folk som går i centrum. Lova sover på terrassen så balkongdörren är öppen.
När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Nyss, när vi gick hem från öppna förskolan via affären.
Vad har du på dig?
Jeans, linne, skjorta/tunika, strumpor, bh, trosor.

Vilken var den senaste filmen du såg?

Nån chick flick som jag inte minns namnet på.

Skulle du överväga att flytta utomlands?

Njaeaeaeaaeae.
Jag lämnar vidare denna award till fem coolingar.

2 kommentarer:

Marie sa...

Åh Tack! Grymt att vara en av dina coolingar. ;D Dessvärre är jag nog som du och brukar inte vara allt för det här med awards och listor. Kul att läsa andras, men jag orkar aldrig fylla i dem själv. :)

Keeya sa...

Puuusss! :D