2011-01-18

Elodie details nyheter!

Ni som följt mig ett tag kanske vet att ett av mina favoritmärken är Elodie Details. Nu kommer de snart ut med en del nyheter, bland annat skitsnygga regnskydd och sittdynor till vagnar! Perfekt, nu kan vi vara Elodie Details -snygga året om! Dessutom har de ett samarbete med Paul Frank, kolla bilden nedan. Och dessutom helt underbara ny grejer med deras fina ängel på, som jag är sjukt kär i. 

Heja Elodie!

Jag råkade beställa det här. 
Hakklapp, napp, napphållare, mugg och filt, för 150 pix. 
Snacka om bra pris, snacka om retrosnyggt!

Bilderna är lånade från elodiedetails.se

3 kommentarer:

Åsa sa...

Gillar skarpt deras design! Får man fråga varifrån du beställde allt det där för ynka 150 pix? :)

Ninna sa...

Grymt snyggt :D
Brunt/turkost och även brunt/rosa är en underbar färgkombo.
Brunt/rosa hade jag mycket till Mysan när hon var bebis, men brunt/turkost är grymt retrosnyggt med ;)

Karin sa...

Åsa, jag beställde det i deras egen webshop!
Ninna: ja det är skitsnyggt! Tänkte att det här får vara skötväskegrejer sen, eftersom vagnen är brun. Filten blir nog bra i vagnen till sommaren.