2011-01-27

Jaha.

Så nu är det tävling på bloglovin? Jag dör.

6 kommentarer:

Liw sa...

Om/ i vad? Helt off här i vår flyttbubbla. Tell me!

Liw sa...

Haha, underbart! Trodde det var nån beef mellan typ Kissie och Kenza i nån skvaller spalt ang bloglovin. I love när de gör ner varandra, inte för att det behövs men det är som lite underhållande för oss här uppe i norrland ;-)

Johanna sa...

Haha, ja vissa tror det går ut på ha så många som möjligt!

Jag har en del, men jag hoppas de följer mig för de gillar min blogg... jag följer bara de jag gillar! :)

Johanna sa...

Haha ja verkligen mega töntigt...Tur vi är så vuxna :)

Johanna sa...

me tooo, iaf gällande bloglovin :)

Liw sa...

Haha, jag skrattade länge åt din kommentar när jag läste den igår.'

blir nog lite tunt från min sida nu, flytten startar NU :-)