2011-01-11

Till försäkringskassan.

Japp plats 483 i kön, 34 minuters väntetid. Alltså, finns det någon som är nöjd med försäkringskassan? Vill de själva ha de så här? Och alla dessa jävla papper som man ska hålla reda på ÅT DEM, för de skickar för det första ut helt irrelevanta blanketter för att sedan säga att man fyllt i dem fel, tappa bort dem några vändor och sedan bara snurra till det.

Härmed utser jag Försäkringskassan till Sveriges mest ooragniserade myndighet.

Och eftersom jag vet att ni kommer läsa det här (man får alltid besök av dem efter att ha bloggat om dem) vill jag bara säga: HOPPA OCH SKIT.

Dagens känsla: Lätt irritation. 


Att jag dessutom lyckats slå sönder den största höganäskrukan så att den gick i 200 bitar gör inte min irritation mindre.

3 kommentarer:

Liw sa...

Nej, nej, nej vad trist med krukan. Ja FK kön med men den finns ju kvar i af ;-)

Det där med namn på befolkningar är f*n inte lätt, men jäkligt kul att filosofera kring.

Marie sa...

Typiskt försäkringskassan att komma och riva ner folks krukor, jävlart typiskt! ;)

Unknown sa...

hehe