2011-01-26

Vågen funkar.

Efter ett batteribyte, som först gav mig 40 kilo påslag från förra veckan, för att sedan lysa med 0.0 kilo (undrar vilken storlek man drar då?) var jag nära att slänga ut vågen. Men så började den funka igen, när vi mekat lite med den. Så jag kan nu stolt meddela att jag efter 3.5 veckor med LCHF har gått ner 4.6 kilo. Utan att ha varit hungrig en enda gång. Utan att ha svält mig själv på konstiga pulver eller levt på salladsblad. Dessutom har jag vid flertalet gånger unnat mig både rödvin och vitt vin och choklad. iLike.

3 kommentarer:

Birgitta sa...

Grattis, kul att det fungerar bra. Kan du inte skicka mig ett mail, med vad du äter osv. Kanske något för mig eller hur.
Fortsatt lycka till med allt, dvs flytten, jobb, LCHF( ta det lungt med vikten, menar inte för mycket) osv.

Marie sa...

Lchf är verkligen super! :D

Malin sa...

Grattis till viktnedgången! Bra jobbat ju!!!:))