2011-02-22

Hysterisk dag, födelsedagspresenter och Andreas ex.

Dagen blev rätt hysterisk till slut. Jag började med att tristesstäda rejält i hela lägenheten, varvat med lekhäng med Lova. Sedan fick jag och mamma för oss att sticka iväg och snabbshoppa, vilket var perfekt för nu är Lovas födelsedagspresenter inhandlade. Gött att kunna ha henne med eftersom hon ändå inte fatta. Ogött att jag knappt har några begränsningar när det kommer till den ungen. Tur att ungen faktiskt går att klämma ner i babyskyddet fortfarande så att vi slapp montera ur stora stolen ur döda Märta. Vi hann en sväng hem till mina föräldrar för att kolla på deras delvis  renoverade hem och lite bus. Väl hemma lagade jag mat och ett gäng burkar barnmat i hundraåttio.

Nu ska vi visst kolla på Andreas exflickvän på tv. Spännande.

2 kommentarer:

Anna Å sa...

Vi fnissade lite när vi läste inlägget, speciellt sista meningen var det som fick oss att dra på smilbanden. Du skrev att ni skulle kolla på bötes x på tv. Vi kollade tv-programmet och undrar nu om hon var med i "Sommar i Sverige" på tv3 eller om det kanske var "Veckans brott" på svt1 :D

Liw sa...

Är exet med i BB?

SV: Mollipect. Är det receptfritt? Vi lär ju knappast få någon läkartid tänkte jag..