2011-02-27

Lovas ettårskalas.

Barnet och jag.

Tänka sig att jag fastnade på två bilder!

Födelsedagsbarnet.

Första gottebiten någonsin.. En liten minicupcake. Mycket uppskattat.

Presenter! 

Tyvärr så blev fem familjer sjuka och kunde inte komma. Men det var full rulle och fullt med folk här ändå! Jag väljer som vanligt att inte lägga upp bilder på de övriga eftersom jag inte frågat dem.
Lova slocknade som ett ljus nyss och vi ska alldeles snart pusta ut och äta lite middag.

Tack alla underbara raringar för att ni kom och firade Lova. Och ni som inte kunde komma får krya på er!

3 kommentarer:

Emelie sa...

Du är så tjusig Karin! Och barnet också, grattis i förskott!

Ninna sa...

Sötisar båda två :D

Anonym sa...

D e helt ok att du lägger upp bilder på Denise, så länge du själv tycker dom e bra litar jag på ditt omdöme ;)
Tack för ett mysigt kalas =)

Kram/Sofie