2011-05-29

Bloggkärlek.. till mig! Igen!

Ja tänka sig att Fredrik har delat ut bloggkärlek till mig igen! Fredrik skriver

I är tänker jag faktiskt hylla en blogg som jag hyllade förra året med. Förra året hyllade jag den för vad det hade gjort och var ärligt med vad jag tyckte att den hade blivigt. Karin skrev alltid tänkvärda inlägg och kunde skapa debatt. När hon fick familj hamnade allt fokus i bloggen i familjen, vilkat inte det är något fel med egentligen. Jag tappade dock intresset för hennes blogg och ville genom att ge henne lite bloggkärlek peppa hene till att börja skriva några inlägg som hon gjort tidigare. Min plan lyckades och faktun är att hennes blogg blev bättre än någonsin. Så min bloggkärlek går oavkortat till Karin och bloggen Karin - en blogg om ditt och datt.

Läs hans blogg här. 

1 kommentar:

Fredrik sa...

Och så var det det där med att korrläsa innan man publicerar. Fy va jag skriver slarvigt när jag bloggar.