2011-05-16

Casting.

Jag försöker att inte göra en stor grej av att Lova ska på en casting imorgon. Mest för att jag bara vill se det som en kul grej och att det egentligen kvittar fullkomligt om hon får göra fotograferingen på riktigt senare. Hon hade trots allt bara varit registrerad på statist.se i några dagar när de kontaktade oss. Vem vet, hon kanske blir livrädd imorgon och börjar skrika. Eller är för liten för kläderna. Eller vad som helst.
Jag hade gärna varit med, men jag ska jobba så det blir Andreas som får hitta vilse med diverse olika kollektivtrafiksätt. Och det är väl det som gör mig lite nervös, å hans vägnar. Önskar jag kunde vara där och agera chaufför istället. Självklart hade det även varit kul att vara med och se hur det går till.

Bryt ett ben, håll en tumme eller sparka nån i baken för LovaLitens skull vettja.

3 kommentarer:

Emelie sa...

Heja heja Lova! Jag undviker benbrytningen men håller båda tummarna!

Jeanikee sa...

Tack! Men vad kul! Vi var på Casting med vår äldsta dotter när hon var 5 månader men det blev inget av det. Håller tummarna för er.

Liw sa...

Spännande!

Men du, kör han inte bil själv A?