2011-05-15

Det finns inga dåliga väder.

Jag fick sova till halv tio idag. Vilken lyx och såå välbehövligt. Efter en skön söndagsfrukost klädde jag på LovaLiten och gick ut i ösregnet. Jag gillar sommarregn och jag tycker hon ska få lära sig att vara ute i alla väder. Hon plaskade i vattenpölar, hon satt i dem och hon hoppade runt. Precis som det ska vara!
Nu laddar jag för en kväll på jobbet, som jag hoppas blir lika lugn som resten av denna jobbhelg har varit.




Man får ju offra sig. Och jag ska i detta nu sätta mig och kolla efter en schysst regnkappa till mig själv. Jag borde köpt den från Didrikssons som jag hittade härom veckan. Puckat att ungen är sjukt kittad och själv får man helt enkelt... vara blöt.

1 kommentar:

Liw sa...

Haha, är huvudet dumt... ;-)

Här är det å ute i ur och skur. Självklart ska de lära sig från början. Den som gnäller mest är pappan när jag skickar ut dem ;-)

Jo, Magnus pappas farbrors fru har stickat. Fin fint!