2011-05-26

Sjuk.

Redan igår kväll kände jag att det började svälla lite i halsen, men jag tänkte att en god natt sömn skulle göra susen. Jag vaknade och kände fortfarande svullnaden, men studsade upp och började sminka mig. Tills jag började kallsvettas.
Jag ringde jobbet och gick och la mig igen, och trots att jag redan hade sovit 9 timmar, så har jag sovit, eller åtminstone legat ner, fram tills nu.
Försöker sitta uppe men huvudet hänger. Skickade iväg övriga familjen för att gå och hämta ut glassmaskinen som kommit på posten och jag kryper nog ner igen.
Synd att det är så fint väder.

4 kommentarer:

Marie sa...

Åh! Min kom också idag. :) Se till att göra mycket god glass nu så du blir frisk. :)

Emelie sa...

Krya på dig!

Birgitta sa...

Krya på dig. Fortfarande jätte hängig, blev sjuk för 1 1/2 vecka sedan. Trist när det är vår och så mycket man vill göra.

Keeya sa...

Krya på dig stumpan! <3