2011-05-31

Vår semester, lite mer detaljerat.

På lördag drar vi!
Lördag - Måndag ska vi bo på ett litet B&B i närheten av Skurup. Vi ska ha det jäkligt bra och vi ska passa på att träffa Ninna i Sjöbo.
Måndag - Torsdag ska vi bo hos Patrik och Helena i Malmö. Vi ska hälsa på våra gamla jobb, strosa i både Lund och Malmö och äta en jävla massa falafel. Och träffa kompisar förstås!
Torsdag-Lördag spenderar vi i Göteborg och på vägen dit kanske vi gör ett stopp på Ullared (Emelie, våra planer ändrades så det blir nog tight att åka förbi dig :( ). I Göteborg bor vi på Gothia Towers, träffar kompisar och Lovas farmor.
Eventuellt så sover vi en natt hos Petra och Henke i Borås också, innan vi beger oss hemåt igen.
Mycket farande och flängande och förhoppningsvis jäkligt kul!

Vill du träffas nånstans i krokarna? Hör av dig.

Håll nu varenda tumme ni har för att Lova och Andreas ska slippa halsfluss. Jag är nervös.

4 kommentarer:

Liw sa...

Låter som ni kommer få en kanonresa. HOppas som du att A och L slipper halsfluss, skulle ju vara ren och skär jävulsk otur.

SV: magnus har semester v 28-31 och vi kommer inte vara i Umeå då, efter v 31 är vi här, hur M jobbar vet jag inte men träffas det ska vi :-)

Emelie sa...

Det är ingen fara, förstår att det är full rulle :) men hör av er om ni droppar förbi Ullared ändå så kan jag ta mig dit, inte särskilt långt från mig! Kram

Emelie sa...

... eller varför inte om ni har tid att ses i Göteborg, jag skulle fan behöva lämna stan för en dag :P

i min lilla lilla värld sa...

Jäklar. Ni ligger i. Kommer få det så kul tror jag. Spciellt Ullared hihih