2011-06-21

Andreas födelsedag.

Nu har Andreas fyllt år, hela dagen lång. Vi har  fikat med min familj och ätit dumlefluffhallongräddetårta och köpekakor. Han har fått körkortsboken som en fin pik plus handledarutbildning för oss båda. Han har även fått en extern blixt till sin kamera. Jag famlar ju i mörker när jag inhandlar sådant, men smällde på rejält och karln blev nöjd.

Sen kan jag inte låta bli att förundras över hur man inte ens kan ta sig energi att ringa sina barn när de fyller år. Det gör mig faktiskt rätt förbannad. Men inte särskilt förvånad.

2 kommentarer:

Ninna sa...

Hälsa o Gratta Andreas så gott från oss :)
Kram till er!

Birgitta sa...

Hälsa och gratta Andreas. Dåligt att inte ens ringa, det enklaste sättet att komma i kontakt och säga grattis. Håller med dig om det. Desto bättre att han fick bra presenter av dig och Lova. Nu kan han inte "slippa" undan längre, körkort nästa.