2011-06-29

Lova blir storasyster!

Ja, tänk, vi är fortfarande inte gifta och nu är barn nummer två på G! Det är ju rena Jesus-fasonerna det här.
Vi är gravida i vecka tolv, så det är ganska tidigt och den lill* förväntas komma i mitten av januari. Egentligen hade jag kunnat vänta lite till med att berätta, men den här gången expanderade magen på en gång så jag kan inte hålla det hemligt längre. Kanske för att jag nyss varit gravid, eller så är det helt enkelt fler än en där inne. Mammabyxorna är på sedan en tid (underbara bästa brallor!) och magen är ungefär som när jag var i vecka 20-22 nåt sånt, när vi väntade Lova. Hormonerna är gravidgalna och jag har lätt till gråt/ilska/skratt. Hysteriskt alltså.

9 kommentarer:

4barnsmamman sa...

Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D Lovar dig att magen växer myyyyyycket fortare andra gången! inget konstigt alls!:))))
Hoppas du mår bra i övrigt förutom humörsvängningarna ;)
/Malin

Birgitta sa...

Grattis till att Lova blir storasyster. Kram

Marie sa...

Åh vad kul, grattis! Jag tänkte faktiskt på det häromdagen när jag läste din blogg, att det känns som att det kommer komma ett syskon från er sida snart. Och se- det var så! :D Gud vad jag älskar att ha rätt. ;)

Gud vad roligt!

Ulrika sa...

Grattis :) kul att läsa att Lova ska bli storasyster. Lycka till med graviditeten.

Sara - mamma till Emelinda och Birk sa...

Jätte grattis :-) vad mysigt med en till bebis..

Anonym sa...

Men satan så kul karin.
apstort grattis Grattis GRATTIS!!!
!!!
!

/ak

Ninna sa...

Wiii Grattis fina du :D

A & C sa...

Åh va roligt!
Hoppas vår lilla prick håller sig kvar så kommer vi får nästan jämngamla :D

Kramar

Emelie sa...

Gud vad roligt! GRATTIS GRATTIS GRATTIS :D :D