2011-06-05

Ystad, Marsvineholm och Sjöbo.

För att återgå till trevligare ämnen kan jag meddela att vi idag har varit i Ystad. Där var alla butiker stängda men vi flanerade åt lunch och drack milkshake. Därefter åkte vi till Marsvineholms slött och förändrades över detta kråkslott och konstig konst i parken. Vi satte oss på gräsmattan och mumsade riktigt goda svenska jordgubbar.
Efter att ha softat en stund och ätit middag så åkte vi till Sjöbo och hälsade på Ninna med familj, åt underbar ananaspaj och mera jordgubbar och hade riktigt trevligt.
Nu hoppas jag att de kommer och hälsar på hos oss också så att vi får visa dem sköna Stockholm.

Skåne är överlag hänförande vackert. Och så var vi en millisekund ifrån att klippa en bambi när vi körde hem.

Slut info.

1 kommentar:

Ninna sa...

Satt o skrev en låång kommentar via mobilen förmiddags men den gick inte att publicera *SUCK* så jag gör ett nytt försök. ;)

TACK för att ni tog er tid att komma o hälsa på oss, det var så himla skoj att få träffa er, ni är så fina alla 3 och för att inte tala om lilla Lova, ursöt :D
Verkar som att Oslo blir inställd, kollade kryssningar nu i sommar o dom är snordyra samt att det oftast är helgavgångar och jag kan enbart vara ledig mitt i veckan då jag enbart är ledig 2 helger på 3 månader. Så vem vet vi kanske styr vår kos upp mot Sthlm trots allt några dagar, blir det så då hör jag av mig så kanske vi kan styra upp något såvida du inte har allt för fullt upp med jobb o så, men vi kommer absolut höras.

Tack ännu en gång för mycket trevligt besök!
Kram till er!