2011-09-21

Bättre dag idag.

Igår funderade jag på hur i hela friden jag skulle orka med resten av den här graviditeten. Trött trött trött och less på allt.
Idag har jag fått en massa ny energi och dagen har varit kalas. Jag har jobbat för mig plus halva kollegans jobb då hon är sjuk, och dessutom gjort det på två timmar mindre för att hinna sitta i möte. Ett möte som de flesta inte kom på, men vi som var där fick ju mer att säga till om. Och sluta tidigare.
Hemma har jag hunnit storstäda köket och riva av en snabbstädning i resten av lägenheten. Mina föräldrar har varit här och druckit kaffe och ätit egen medhavd kaka och så fick vi en blomma. Bara så där. :)

Nu väntar jag på att Andreas ska komma hem. Han är ledig i två dagar, vilket för mig innebär att jag inte behöver åka och hämta Lova efter jobbet. Sen jobbar vi om vartannat i några veckor. Hej livet.

1 kommentar:

Liw sa...

Skönt att du är "piggare".

Du är med fin, både utan och innan.

kram