2011-09-12

Vardag.

Jag lämnade Lova på dagis klockan tio i förmiddags och sedan dess har jag varit hemma.Städat, fixat och tagit det lugnt. Är förkyld för andra gången på kort tid så det har varit skönt att ta hand om mig själv lite. Skulle dock ha svårt att gå så här och skrota på mer regelbunden basis.
På grund av dagisflytten blev det lite ändrade planer med nattinskolning och den här dagen har varit som en extra inskolningsdag för att flera dagar fallit bort. Men de har inte ringt en enda gång så allt verkar ju lugnt. Lovas mormor ska hämta henne strax och jag ska åka till jobbet. 
Andreas har sin första jobbdag på ett halvår och tycker väl inte att det är jätteroligt att föräldraledigheten är slut. Helt förståeligt, jag kände samma sak trots att jag samtidigt var taggad på nytt jobb.


Lillsnörpan.

Inga kommentarer: