2011-10-16

Underbara barn- mässan 2011.

Vi har spenderat hela dagen på Stockholmsmässan. Vi har spanat, klämt, känt, busat, lekt, ätit, shoppat, roffat och fått.
Nu är vi helt slut men väldigt nöjda över en lyckad dag som förutom mässaktiviteter även har inneburit en del möten. Kompisar från förr som sprangs på, Andreas kompisar från Piteå och så Kristiina med sin Lovisa. Det var en hel del andra kändisar (alltså bekanta) där som vi inte såg och så har Andreas fixat ett par dejter med Hannah Graaf som visade sinnessjukt snygga vagnar från Joolz. Kul för honom liksom.

 Några goodiebags och påsar.
 Kläder från Snoffs, till Lova och Pytteplutt.
 Novastar till båda. 
Även om Pytteplutt inte kommer kunna ha sina förrän typ nästa mässa.
 En sån där rånarluva för bebisar.
Till Pytteplutt.
En del av innehållet i alla Goodiebags.

Nu ska jag sätta mig och kolla igenom alla miljarder flyers, tidningar och erbjudanden vi har fått.
Andreas får väl helt enkelt ladda för branschmässan Barn och Baby som han har fått biljett till.

2 kommentarer:

Marie sa...

Åh jag hade också velat gå på barnmässa! Tack för kollen, även om den inte gav någonting. :) Hur som helst fick vi ärva en overall från syrrans pojk, så vi kom gratis undan. Vi har det allt för bra vi.

Nelin sa...

Oj, vad mycket grejor, det var väl charmen med att vara där tidigt och trängas. Jag fick inte med mig lika mycket hem men jag är nöjd ändå. Snoffs hade mycket fint, jag köpte en body och två pyjamasar därifrån.

SV: Haha, bra kontring! Och visst är det viktigt att båda får en chans att skapa en relation med bebisen. Jag har så svårt att förstå pappor som kan välja bort det.