2008-02-08

I love my life.

Manana manana. Snälla vänner, förvänta er ingen fika imorgon. Jag har druckit chardonnay på terrassen sen kl 13.00. Efter det vitt vin och nu öl. Jag och Maria är fulla som vårdiken och ska snart dra in till stan, jag har så kul att jag snart går åt. Min moster och hennes svägerska har varit här och haft djupa diskussioner i kombination med alkohol. I love them all. Bästa fucking dagen på länge!!! Att jag är full som ett vårdike i skrivande stund är en helt annan femma.

J, jag gillar att ha dig i mitt liv. Du är en sjukt bra vän, och det uppskattas. Kompislove till dig. Sinnessjukt vad jag har respekt för dig... du ger mig mer än de flesta! PUSSSSSSAAA

Ikväll blir det röj de luxe, med ragg till Maria som mål! HELL YEAH!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis!! Hoppas du får en schysst dag :D