2008-02-07

2 besvikelser på 1 dag.

Den här dagen har varit konstig. Jag har absolut inte gjort ett endaste smack och det hör sannerligen till ovanligheterna. På något konstigt sätt har det varit skönt, även om jag emellanåt har känt hur det har ryckt i DAMP-nerverna. Vaknade med halsont och har mått lite halvtasigt, det har nog gjort det lättare att relaxa fullt ut. Kan faktiskt inte minnas när jag tog det så lugnt en hel dag förut. Konstig känsla.

Sjukt glad för alla kommentarer. Fanns någon där som jag inte har en aning om vem det är, och dessutom vet jag att ni är fler som läser, era rackarungar!

Ett par besvikelser har jag hunnit med. Den första var när Mr M missade att dra in ett par ruskigt snygga skor från le coq till mig på tradera. Han lovade dyrt och heligt, men missade. Nåväl, den bitterheten går nog över snart! ;)

Den andra besvikelsen var beskedet över att A avstår från festligheter på min 25-årsdag på lördag. Efter fem år tillsammans är han den personen som står mig närmast, även om vi träffas vansinnigt lite just nu. Jag hade verkligen velat ha honom där, han känner till min ångest över den här födelsedagen. Han får dock göra sina prioriteringar precis som han vill, men att välja att ha näsan i böckerna istället känns fan som en spark i magen. Det är ju om inte annat ett väldigt lätt sätt att göra sig av med vänner på rekordtid. A, man kan inte bara lära av böckerna, man måste lära av livet också. Kom ihåg det.

Jag skulle helst vilja rymma och skita i allt som har med födelsedagen och firandet att göra. Och J, du skulle aldrig nämnt det där med kidnappning... aldrig har en sån grej känts så efterlängtad.

6 kommentarer:

Anonym sa...

jag och H kommer göra allt för att den läskiga dagen ska bli skoj

/milla

Anonym sa...

Är glad att du tuggade hem de fina kängorna med enorm klack! Det var verkligen inte dåligt. Oftast är det lättast att lita på sitt eget omdöme. Önskar dig en fin födelsedag!

// Mia

Anonym sa...

Gumms, tråkigt att du tycker 25-års dagen är jobbig! Welcome to my world blir ju 30! ;) men du skulle gärna ha kommit men vi måste fira svärfar! Så är det när februari är den bästa månaden att fyla år! Men kan vi inte höras senare på kvällen? Vi ska bara äta middag sen är jag nog ledig för roligheter. Kramisar Ollikainen

Anonym sa...

OLLIKAININENINENINEN!!!! Ja det blir nog utgång på kvällen, men vet inte när var eller hur.... :) men vi rings, darling. KRAAAM

Anonym sa...

Som sagt, jag tycker du är onödigt hård mot A. Försök att sätta dig in i hans situation? ^o)

Anonym sa...

håller med peo!