2008-02-06

Grattis J....

Snacka om att jag har grava humörsvängningar. Den här veckan har jag kört på varannan-dag-principen och varit på strålande humör hela måndagen, sjukt bitter hela tisdagen, och återigen galet glad idag. I tisdags fick jag höra att jag borde bjuda på ett leende, och chefen sa åt mig att jag inte behöver bli så förbannad. Men jag hade fan anledning. Jag har jobbat med världens sötaste undersköterska, GunBritt, dessa tre dagar. Igår hade vi våra humörsvängningar om vartannat, när hon var glad var jag sur och tvärtom. När jag började på jobbet tyckte jag att GunBritt mest var skrämmande, med sina 40-års erfarenhet på sjukan. Nu är hon söt som en hundvalp. Var tvungen att kramas med henne innan hon gick hem idag.

Jag måste bara ge J ett pris för den bästa bloggkommentaren ever. Den finns under föregående blogg, och är helt klart läsvärd! Jag skrattade så jag höll på att kissa på mig, och killen ökade andelen plus i loggboken. Jag gillar verkligen när folk kan spinna vidare på mina sjuka idéer, och hur han gick från militär charmkurs till tyskarnas kåthet på älgskyltar är fan ofattbart. But i like it. Reeeeaally like it. Grattis J, du vinner en rosa brödrost i valfri färg!

Förövrigt tycker jag att ni är i allmänhet dåliga på att kommentera. Jag vet inte hur många som läser den här skiten och skulle vara evigt tacksam om ni som läser regelbundet kunde ge er till känna, genom att skriva en kommentar. Inte anonym då förstås. Gör ni inte det så slutar jag blogga. PÖH!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ok, lämnar en kommentar.

Bra att du insåg att även GunBritt hade kvaliteer. Oftast finns det ju nått hos alla som man kan uppskatta. Bara för att man inte är glad jämt och ständigt behöver man ju inte vara en sämre människa.

Tänkte skriva en kommentar till din förra blogg, men den hade nog ansetts olämplig i detta forum. Du vet ju vart jag står vad det gäller militär-utbildning å hela den biten.
För övrigt (anser jag att Carthago bör förstöras)kan jag informera om att det finns lika många "röda" som "blå" -politiska åsikter här på skolan. Ingen risk för helomvändning för min del.. du kan vara lugn.

/A

Karin sa...

alla kommentarer är välkomna, så kommentera den för fan, fabror BLÅ!

Anonym sa...

Reading reading :)

Anonym sa...

att hota om att läga ner sin blogg för att för få kommenterar känns bara larvigt och barnsligt kära du. Your worth more than that.

Anonym sa...

*räcker upp handen* jag är en utav dina läsare :D

Anonym sa...

oki jag e en av terroristerna av att läas din blogg... Rasmus å jag har inte så bra samtal på dagarna mest dada å gogo. osv... så man får gotta sig i allas bloggar... Kram Mia

Anonym sa...

me too

Ella sa...

jag tycker du har jættebra och roliga blogger.Du skriver så man tenker till lite och så man ibland hoppar ur stolen..du ær sjukt ærlig och jag vet inte om jag hade velat vara din x! haha:)

MEN ibland ær det skønt att få vara ærlig och få snackat av sig alt hur man kænner och tænker. Roligt att få ta del av dina tankar!

kram ella

Anonym sa...

Jodå...jag läser ju också..