2008-02-05

Krig och kärlek...

Många av mina vänner är knäppa. Riktigt knäppa. Och då menar jag förstås inte på ett dåligt vis, utan de har lika mycket galna påhitt som jag har. De som ligger i topplistan där är nog förstås Vera och Anna som mest hittar på galet bus, som att leka "inte nudda golv" eller liknande. Mike har jag så sinnessjuka konversationer att om folk hörde oss skulle vi nog bli inspärrade resten av livet. J och jag har kommit på att steka pannkakor och hur man är i sängkammaren har ett samband... tja jag skulle nog kunna nämna hur många namn som helst. Idag har en ny stjärna dykt upp på himlen. Mia. Vi har verkligen kommit fram till något riktigt riktigt bra.

Eftersom Sverige inte har varit i krig på riktigt länge, vilket förvisso är oerhört trevligt, så kan man ju ifrågasätta varför vi ska ha ett försvar och bränna hur mycket pengar som helst på värnplikt och så. Nu vet jag förvisso att de gör om hela skiten och satsar massa på utlandsstyrkor, men skitsamma, det hör inte hit! ...vart var jag...?
Jo! Krig förekommer inte här, inte i den bemärkelsen i alla fall. Snarare krig mellan man och kvinna som lever i partnerrelationer, det är nog oerhört vanligt. Varför håller tvåsamheten på att rasa samman? I ett samhälle där vi är så tillgängliga via internet, mobiler och fortfarande även fax så rullar saker på i en galen fart. Otrohet över nätet är vanligt, och oftast tycker den som är otrogen att "jag har ju inte gjort nåt". Men den som drabbas mår ändå dåligt. Folk skiljer sig till höger och fucking vänster. Barn har plastpappor och plastkort och rondellhundar och risken för inavel ökar säkert varje dag eftersom alla är släkt med alla. Hur som helst har jag och Mia kommit på hur vi kan få Sverige att bli ett bättre, kärleksfullare samhälle, och vi har kommit på hur tvåsamheten kan räddas! (jaaajaaa jag tror inte på tvåsamhet, men skit i det nu!)

Nu undrar ni, vad faaaan har Sveriges försvar och kärlek med varandra att göra?!
Jo för faaan, använd alla regementen i Sverige, fyll dem med våra karlar i samma ålder som de idag gör värnplikt, låt dem vara borta i 10 månader.. men lär dem för fan inte att låtsaskriga.



SKICKA DEM PÅ CHARMKURS!

6 kommentarer:

Anonym sa...

10 månader utan att göra ngt, hmm ungefär som försvaret med andra ord. Jag röstar för att lägga ner skiten helt, vi har alldeles för mycket vanilj och rosa sockervadd i sverige idag och jag tror knappast att det blir bättre av att bunta ihop en massa pojkar i puberteten med varandra. Om man inte drastiskt vill höja partnerskapen i sverige vill säga. Har inget emot denna läggning men om alla män är rumpnissar blir det inga barn, inga barn ingen framtid. Heja sverige om 200 år, utplånat för all framtid!!! Vilket i sin tur gör att norge tar över detta idag fina land, som i sin tur blir angripna av danmark som anser att skåne tillhör dem (håller med till fullo, och av tyskland som anser sig ha rätt till alla älgskyltar, av polacker och thailändare som ska ha bär....... Ja du ser vart det bär av!!! 3:e världskriget!!!!!! Allt pga att en porrig filosof vill rädda 2-samhet (vilket denne egentligen är emot)????????????
Hahahahhahahah så det kan gå!!!!

Anonym sa...

För det första så behöver det qvinnliga könet åka på charmkurs, inte de manliga.

För det andra så har "manligheten" åkt utför sen man slutade lära ut "låtsaskrig" (som du så vackert utrycker det) till alla. Det märks tydligt att du aldrig gjort lumpen. Idag finns det inget forum för vilsna ungdommar att skärpa till sig. De finns inget ställe där man tvingar dem att ta sig i kragen och bli folk. Detta är något som de flesta äldre pojkar behöver.

Karin sa...

peo, ge dig till känna lite mer!!
http://piiio.blogg.se/

Anonym sa...

Hmm låtsaskrig eller inte, klart det finns saker som gör pojkar till män idag som inte handlar om penisförlängare till skjutvapen och batong. Som sagt efter långdragen utredning så såg vi vad som händer när man lägger ner pengar på att samla pojkar på ett och samma ställe för att bli (låt mig citera) tvingad att bli tagen ojoj förlåt "ta sig i kragen".
Jada jada jada, testa boxning eller annan kampsport, där blir pojkar RIKTIGA män. Finns en anledning varför man i tex boxning inte får vända rump.. förlåt ryggen till eller böja sig för lågt (ni fattar).

Summa sumario: Boxning räddar 2 samheten och vår fortsatta existens......

Karin sa...

HAHAHA säger killen som fick en bläcka av sin flickvän HAHAHAHA

Anonym sa...

Självklart behöver riktiga män gå och få lära sig hur man slåss. Gärna 4-5 gånger i veckan...dä',dä',dä' ä' ju jävligt maaaaaaaaaanligt