2008-03-24

Mardrömmar.

Idag vaknade jag flera gånger av att jag drömde mardrömmar, säkert för att det är fullmåne. Varje gång jag somnade om så fortsatte jag drömma samma sak. Drömmarna i sig var ganska overkliga, men de var så starka så känslan hängde kvar en lång stund efter att jag klivit upp. Det var en gnagande känsla i hjärtat. Vore intressant att höra Herr Freuds tolkning. Stackars S fick nästan ett utskällning för att han sprang runt och jävlades i min skalle när jag sov.

Hans beslut som jag blev glad över igår, ändrades idag så att jag blev mindre glad. Kanske lika bra, för uppenbarligen har jag mycket att fundera över där. För att göra en story enkel: det är lite för mycket på minus-listan.

Har åter igen blivit dömd av en vän och en annan person åkte med på köpet. Frågan är mest hur man kan döma ut någon man aldrig träffat. Det går över mitt förstånd och det gör att min respekt för personen som dömer sjunker kraftigt.

Dagens känsla: Ängeln och djävulen på mina axlar har världskrig

Jag väljer att se bakom dina murar och jag finns här för dig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är som sagt mycket trevligare när människor inte springer runt för mycket i huvudet. Hur kommer de för det första in dit? Huvudet är ju så litet och människorna så stora... =)

Anonym sa...

Problem med fullmåne kan bara betyda en sak, avsaknad av rullgardin.

Skärpning hahahaha