2008-05-27

Maya.

Igår jobbade jag på infektion. Där jobbade som vanligt andra svenskar, bland annat Maya som jag aldrig hade träffat. Jag och Maya fann varandra på två röda och insåg att vi hade massor att prata om. Lunchade i gräset och diskuterade folkhälsa och sexologi. Efter jobbet tog vi bussen ner på stan och promerade, åt sushi, promenerade, drack rosé på stans mysigaste ställe, precis vid Aker brygge. Vi pratade om allt, som om vi hade känt varandra i tio år. Helt fantastisk tjej som jag hoppas jag kommer få se mer av. Bra att hon är från samma stad, det gör allt lättare.

Hela gårdagen levde jag i eufori över faktumet att jag äntligen fick ha schyssta diskussioner.

Dagens känsla: Somliga har TRE DAGAR KVAR :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

är även hon från Skedsmokorset? ;)

Anonym sa...

tja sötis! snart är du hemma:) om du har nån timme över så vet du var ja finns;)