2008-05-08

Tack.

Imorgon kväll när jag går av mitt dubbelpass så har jag på en vecka jobbat 80 timmar. En normal arbetsvecka i Norge är 35.5 timmar.

Fick en inbjudan på födelsedagsfest hos föredetta pojkvännens föredetta flickvän. Blir nog nice. En 3 timmars busstur till Risör, grilla och dricka öl. Precis vad jag behöver.

Igår hade jag en riktigt ruskigt dålig dag. Jobbade 15 timmar. Var låg. PMS. Kroniskt sötsugen. Kramsugen. Ensam. Blah. Idag är det betydligt bättre tack och lov.

Tack för helt fantastiskt underbart stöd.

Dagens känsla: Varför sitter jag här när det är 25 grader varmt ute?

9 kommentarer:

Anonym sa...

kanske jag som smitta med mitt riktigt dåliga humör. Vilket kaos jag har hamnat i.... Men ger inte upp;) Kramar i massor

Karin sa...

cool om du kan smitta på sånt avstånd. jag finns fortfarande här om du behöver, bara skicka ett sms så får du mitt norska nummer som du kan ringa på om du vill. Miss you as hell milla!
Kram

Anonym sa...

Du gör bra ifrån dig gumman.. Håller mina tummar för att det skall gå toppen hela vägen!

Kram!
/A

Anonym sa...

för att här är där som man är och för att där är där som man inte är

Anonym sa...

Kärlek från Mian! Pusss

Karin sa...

Jag kan inte logga in på min blogg idag, suck. FÅr testa om hemma sen om jag får låna min roomies dator.
Kul att ni hør av er. Saknar er alla... dock børjar min hemlængtan lægga sig lite och jag kænner mig inte længre som en 3-åring. Børjar trivas rætt bra, dock inte så bra att jag tænker stanna før alltid. Huva.
Fredrik baby honey cutie. Vem vinner tævlingen? :P

Anonym sa...

Heeeeeeeeej Karin vi saknar dig!!! / Linus, Robban, Ronnela, Anna, Donya, Maria, Murre, Bella...

Anonym sa...

viiii saknar deeeej!!!!!!!!! tänkte bara säga godnatt jag å murre e uppe å inväntar solen sen ska vi sola hos dej heeela morgonen
bokar om din tid hos tandläkaren på mån
älskar deej babe/M&M

Anonym sa...

å vad jag vill att du kommer hem!! behöver träffa nån vettig människa som inte ger mig dåligt samvete över att ja ens finns.. blää ja ä inte bitter Kramas