2008-06-11

Någon rörde vid min själ.

Ikväll har jag haft mitt livs upplevelse. Jag kommer aldrig kunna förklara. Någon såg rakt in i mig. Jag såg mig själv med större skärpa än någonsin med hjälp av den här personen. Så genuint. Så själsligt intimt. Jag är matt. Jag är tacksam. Jag har lärt mig mer om mig själv på ett par timmar, än vad jag vanligtvis gör under ett år. Jag tackar dig som fan. Bli min mentor?

Jag fashineras av den här personens människokännedom. Jag knackade med fingret på min mobil, personen visste vad jag tänkte på. Som sagt, jag kommer aldrig kunna förklara, men det var mitt livs hittills starkaste upplevelse.

Jag ska börja se folk djupare i ögonen.

Jag ska jobba på min brutala ärlighet. Jag ska sluta linda in saker.

Jag ska smälta upplevelsen.

Dagens känsla: Jag är omtumlad, men ser ändå allting helt glasklart.

Inga kommentarer: