2008-07-29

Grynet tar tamejfan ingen skit.

Bråk med chefen som slutade i tårar. Sa precis vad jag tyckte om att jag ställer upp och är kliniken trogen, men att jag aldrig får något tillbaka. Jag brukar inte bråka, men nu känner jag att jag inte har något att förlora. Jag står upp för vad jag tycker och vad ska dem göra....sparka mig?

Bråk med kos som slutade med..... det vetefaan. Är less som tusan på att vrida och vända mig själv ut och in och ändå bara få.... absolut ingenting tillbaka. Då kan det vara. Jag försöker hålla mig själv överst på priolistan fortfarande med det är svårt ibland. Jag mår uppenbarligen inte bra över att inte prioritera mig själv.

Ett sms till A idag också, utan svar. Ouch.

Ena delen av M&M håller sig undan. Är kluven där.

Fuck, i love my life. Jag hade mått så mycket bättre om jag fick stå överst på en persons priolista. Nu är det bara gilla läget och släppa det. Birro med Christoph känns som ett utmärkt sätt att avsluta den här dagen.

Dagens känsla: Fuck you all.

Inga kommentarer: