2008-07-12

Tack lillebror...

OJOJOJ... jag kollade i en gammal blogg och hittade där en kommentar på detta inlägg.... (publicerade det lite varstans).. Kommentaren är skriven i december, men jag såg det alltså NU!

Så här står det:


jasså du har alltså gått direkt från älgjakten till bloggträsket... hahaha Jag ÄLSKAR dina formuleringar!!!!!

Skämt å sido men jag fattar visserligen att folk undrar men jag anser att du inte behöver blogga en förklaring för någons skull (utom möjligen din egen) Jag kan inte i den situation jag är i för en sekund förstå dig men det behöver jag inte heller... Jag har tusen skitnödiga svensson åsikter om detta men de tänker jag låta flyta ut ur min hjärna utan att lägga någon vikt vid dem..... (Inte så likt mig kanske) men det är bara för att vad du än hittar på så respekterar jag dig och älskar dig precis som du e..... lillasyster.... he he he Hoppas du hittar dig själv och vem vet...... snart kanske du sitter på pass i älgskogen igen... // S

ps. this is a niiiiice pice of furniture...... ds.


Det är nästan så att jag blir tårögd. Love ya lillebror! ;)

Inga kommentarer: