2008-07-10

Rosa fluff.

Har precis kommit hem från ett biobesök. Sex and the city. Jag gillade serien som tusan och jag måste faktiskt säga att filmen var helt okej. Jävligt tjejig, men jag uppskattar ju den typen av filmer (att jobba 5 år på biograf gjorde att jag blev mätt på film i allmänhet... allt utom rosa tjejfilmer).... hur som helst så var det ett par oerhört kärlekskranka flickor som lämnade biosalongen. Läs: Grynet och ena delen av M&M. Jag tror inte man kan bli mer girlie girl än jag är just nu och jag kräks nästan av smaken av rosa sockervadd. För att spä på vår desperata önskan om att det skulle finnas någon hemma att pussa på, spenderade vi hemfärden med att lyssna på Lugna favoriter och bli, om möjligt, ännu fjantigare. Många djupa suckar från oss båda. ÅÅÅh.
Det är tamejtusan inte hälsosamt att se sådana filmer. Nu känns mitt kos längre bort än någonsin.

Kom hem och ge mig kärlek, socker.

Dagens känsla: ååååååååh...... jag vill pussas och vara skitfjantig!

Inga kommentarer: