2008-07-12

Saker att göra när natten är alldeles för lugn på jobbet.

  • Sortera ungefär 650 st mail. Fixa fina mappar och dona. Inse att Kenny har skickat 208 mail till mig. Fler mail än övriga kompisar tillsammans.
  • Bli fattig genom att beställa allehanda saker från roliga shoppingsajter.
  • Snurra runt på facebook och snoka i folks liv. Folk som man egentligen skiter fullständigt i. Kul att hon jag spelade handboll med för en herrans massa år sedan har köpt sig ett par bröst och blivit utvikningsbrud. Kul för henne.
  • Kolla statistik i mobilen och inse att kos har skickat 841 sms till mig sedan jag kom hem från Norge. Mindre än 1 ½ månad alltså.
  • Gå ut och smygröka på balkongen (chefen, om du läser det här så är det här bara tips och idéer. Det kanske aldrig har hänt på riktigt! Kanske.). Njuta av utsikten över hela Stockholm och det faktum att man i juli inte fryser trots kortärmat.
  • Leka med spray dust flaskan och äcklas över hur dammigt det är på expeditionen.... för att sen inse att det faktiskt var det minst äckliga jag gjort den här kvällen.
  • Ha race med mig själv i korridorerna med ett gåbord. Eller rullstol.
  • Läsa FASS (men då har det gått riktigt riktigt långt i tristess).

Dagens känsla: Jag vill sova lika gott som patienterna.

Inga kommentarer: