2008-08-16

Kos återkomst

Nya länkar under bloggeliten... Tobbe och Nimbe. Kika in vettja.

Imorgon kommer Kos. Vi har inte setts på en halv evighet och det är med blandade känslor jag imorgon bitti efter att ha slutat mitt nattpass, får se honom i ögonen igen. Veckans insikter har helt klart satt sig som en tagg i hjärtat, men jag är förvånansvärt accepterande. Han tycker till och med att jag är konstig. Ja, men har jag någonsin hävdat något annat?

Jag inser mer och mer att min syn på relationer är märklig. Jag hade inte kunnat hantera den här situationen om det inte vore för "liquid love". Jag vet spelreglerna - de sanningsenliga. Det är aldrig så vackert och fint som i filmerna. Pessimist eller realist? Skillnaden är hårfin. Romantiker? Jävligt tveksamt va.......

Dagens känsla: Kan det här jävla nattpasset ta slut någon gång?!

Inga kommentarer: