2008-09-03

Dagens M

M säger:
hörru
Grynet säger:
m?
M säger:
ja drack typ 2 glas katrinplommonjuice för nån timma sen
M säger:
hur lång tid tar d ungefär
M säger:
dvs verkningstiden hahaha
Grynet säger:
med tanke på din förstoppning så vettefan
M säger:
haha ok
M säger:
ja önskar ja va brutalt ärlig i min blogg
M säger:
kunde ja skriva om min övernaturliga förstoppning
M säger:
nån har sytt igen mitt arsle
Grynet säger:
HAHAHA
M säger:
vet du vad hasse sa något som jag funderar på om det är sant
M säger:
´´du vet att analhålet växer igen om du inte använder det på länge´´
M säger:
det låter ju sjukt, men skulle förklara en hel del
Grynet säger:
HAHAHA det är inte sant
M säger: ok

1 kommentar:

Liw sa...

haha, du det är nästan så jag tror att "Hasse" har rätt. I alla fall i mitt fall.

Tack för att du delade länken, gjorde min kväll lite mindre hårdsmält ;)