2008-09-04

Sumpan v/s Luleå.

Ett långt inlägg blev till ett väldigt personligt brev. Det tänker jag inte publicera.

"En man kan bara slippa undan sitt gamla jag på ett sätt: genom att se ett nytt jag avspeglas i en kvinnas ögon". Citat: Clare Boothe Luce

Är det inte lustigt att bra citat nästan hoppar på en ibland?

Ett efterlängtat telefonsamtal väckte mig imorse. Ett till är utlovat till kvällen.

Okej sundbyberg, du håller fortfarande ledningen men vill ändå inte ge dig till känna. Och Luleå har plötsligt tappat intresset för bloggen? Vad hände med frekvent spanande? Det är väl nu om något som det är intressant för dig att läsa....? Du är ju omnämnd gånger flera för bövelen!! :)

Dagens känsla: Snäpp upp, kamma till och skärp dig grynet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag undrar ibland vad det är som driver en människa att göra vissa saker, som tex runka bulle, varför gör man detta? Varför använder man cykelhjälm när man är ute och cyklar ? Men viktigast av allt, varför i helvete fångar man en brud som man inte har för avsikt att hålla fast vid ?!

Fucktards

Anonym sa...

Du vet fortfaraNde Inte veM jag är ? Jag som trodde du va Bäst på att lEta upp sånt här ;)

puss