2008-09-12

Lars-Gunnar är deprimerad.

Min kärlek, Lars-Gunnar även kallad LG, är inte riktigt med mig just nu. Han vägrar ta ström från laddaren. Detta har hänt tidigare också, för att ett par veckor sedan fungera precis normalt.

Hur som helst kan ni inte förvänta er något massivt bloggande i det närmaste på grund av detta. Eventuellt kan jag prestera något i natt, eftersom jag har det lugnt på jobbet.

Ses och hörs, kära läsare.

Kan dock skvallra om att en komplimang idag värmde oerhört. Thanks Nimbe.

Dagens känsla: Pigg och glad, inget som stör.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Om LG är deppad kanske ECT är att tänka på ;) hahahah, jag är humorkung

Karin sa...

HAHAHAHAHAHA JAAA faktiskt! HAHAHAHAAH fast det är nog inte många som fattar! HAHAHAHAHAHA

Anonym sa...

etc är inte att föredra då ja eldade upp en laptop precis just så.. höll på att ta med sig mina gardiner, mina strumpor och mina rosa strumpebandshållare i farten :S

ang komplimangen.. det va ingen komplimang.. det är ju bara så det är, bara du som är så korkad som inte fattar nåt hahaha..

pöss

Karin sa...

Det var ju något snällt, så då var det väl ändå en komplimang???

ja jag är korkad o inte fattar nåt... kanske du som ska vara tydligare då?

pösspöss