2008-10-05

Kossorna från Stockholm smakar bättre.

Förresten så står min pappa för dagens bästa citat.

"Vad är det för fel på killarna i din generation egentligen? Vem uppfostrar dem?"

(hm.... dina polare farsan. men jag måste säga att du gjorde ett hyffsat jobb med min brorsa, även om jag kan vara ifrågasättande mot mycket...)

Mormor står för dagens mest korkade citat.

"Mjölken från milko är annorlunda än den från arla. Den måste komma från en annan typ av kor"

(Ja. Milko-korna bor i värmland o dalarna.... tacka vet jag bajen och stockholmskossor, eller vad? och förresten... är Arlas mjölk drygare då eftersom kossorna är 08:or??)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha!
Tack för dagens skratt.
Du är bäst, fuck the rest! Pic

Anonym sa...

Jag finner inga fel hos din absolut perfekta och ofelbara bror...

MVH/
Din bror

Karin sa...

PIC, du har delad första plats med mig honey!

Bror, nä well självklart. narcissist. ;)

Le gryn

Anonym sa...

Och smålänska kors mjölk smakar gräddkola..