2008-10-08

Grynet har gjort Malmö idag...

Anställningsintervjun gick bra. Om mina ref-tanter pratar gott om mig så får jag jobbet. Får veta på fredag. Verkar ganska bra upplagt, med sextimmars pass! Fattar inte riktigt hur det går ihop, men det låter ju strålande!

Lägenheten var söt och mysig. Jag tror det kommer bli skitbra! Men när jag gick därifrån sköljdes en lätt ångest över mig... jag kommer sakna M&M´s nattliga besök. Kommer kanske sakna MrBig´s snarkningar. Kommer sakna världens bästa J. Kommer sakna alla mina vänner! Men jag hoppas sannerligen att ni kommer besöka mig frekvent!

Har promenerat runt hela Malmö idag känns det som... Gått runt på stan och ensamfikat och ensamlunchat. Suttit vid möllan och tagit ett glas med en kompis. Träffat en annan person som jag halvt lärt känna på ett ytterst märkligt sätt. Dagen har varit bra.

Dagens känsla: Lätt eufori. Det här projektet ska bli superintressant och om jag inte växer som person av det här, vad ska då få mig att växa?

Inga kommentarer: