2008-10-29

Snart drar jag..

På lördag flyttar jag alltså. Det är två dagar tidigare än vad som först var sagt, vilket innebär att jag har två hela långa dagar mindre på mig att packa och städa. Jag sitter alltså lite i skiten, speciellt med tanke på att jag jobbar både ikväll och imorgon!

Mina fötter har plötsligt blivit iskalla över det här projektet med flytt och allt. Det kommer nog bli bra, men ändå....
Intressant är att alla, inklusive mamma (otroligt nog!!) har sagt: Ja men Grynet, du som är så social kommer inte ha några problem med att träffa kompisar och sådant. Om det är någon som fixar att flytta ensam till en främmande stad så är det du!
Kul att folk tycker så, men frågan är om jag håller med.... ;)

På Sveriges absolut mest sofistikerade community har jag skrivit att jag behöver nya vänner i Malmö. Om alla som skrivit upp sig på Grynets kamratlista faktiskt vill träffas så kommer jag ha fullt upp. Dessutom kommer förhoppningsvis både Maya och Tobbe och hälsar på före jul!

Dagens känsla: jag skulle lika bra kunna vakta jourtelen hemifrån............

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fixa vänner i Malmö ?
Nemas problemas, ja fick en jävla massa polers när jag va i malmö på Ero-mässan förra året. Det enda jag behövde göra va att strippa mitt på lilla torg..

Det mest sjuka är att det är sant..

Anonym sa...

Det kommer gå skitbra för dig. Det är jag säker på. Du är inte bara smart,vacker och rolig. Du är social också. Men jag måste erkänna att tanken på att du flyr sthlm känns en aning obehagligt.. Lova att komma tebax!

P i c

Anonym sa...

Hoppas att flytten går bra. Suger getpung att jag inte kunde ha mer självkontroll och faktiskt lyckades komma på din fest. Nåväl helt mitt fel, förlåt :(

/Trött och störd ak *kram*