2009-01-26

Det går bra nu..

Mitt liv fortsätter att dansa i rätt riktning. Så pass mycket att jag undrar när det ska gå snett! Varför är det så svårt att bara njuta till fullo istället och inte tänka att något ska gå galet.

Jag klarade första kursen utan några svårigheter. Hemtentan var väldigt knepig men jag fick gott omdöme och fina ord om den. Fick en bra kommentar på ett obligatoriskt foruminlägg. Klarade projektarbetet.

Chefen ringde för några minuter sedan och klargjorde att de ville förlänga mitt vikariat och att de vill ha mig kvar läääängre. Att de inte för allt i världen vill bli av med mig. Jag får galet mycket cred för min insats där vilket känns helt underbart.

Maria smsade och skrev att hon saknar mig så det gör ont. Jag saknar henne minst lika mycket och det är sannerligen inte kul någonstans, men det är underbart skönt att veta att det finns någon som tänker på mig. Jag skulle göra allt för den tjejen och hon kommer alltid vara min no 1.

Kärleken är hormonstinn och tonårsaktig och vi spenderar all ledig tid tillsammans trots att vi bor i varsinn ände av landet. Ni som följt min blogg senaste året har kunnat läsa om min skeptisism angående kärlek och tvåsamhet. För tillfället är jag så vaniljig och rosa sockervaddig att jag skulle kunna ta tillbaka vartenda bittert ord. Jag hoppas bara att han tar sitt pick och pack och flyttar sin söta rumpa söderut.

Dagens känsla: Har ni inte fattat det så läs inlägget igen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

mitt hjärta! jag har tyckt så synd om mig själv på sista tiden för att du inte e här! jag vill bara prata m dig lite! jag hatar att prata i telen, vill ha dig eye to eye you know! pliz kom hem bara för två minuter å ta en cig m mig! d e ditt fel att jag va så full i lördags, jag hade inte dig att dela sparkling chardonnayen med! men nu mår jag lite bättre när jag vet for sure att jag e din no 1. mhm andreas läste du d eller? no 1. f-o-r-e-v-e-r-*HAROOF*
love you babe! å du... njut av allt d positiva d e du värd! å skulle d bli en lite down period sen så fixar vi d tillsammans.
mamma hälsar!
godnatt pussss... eh ska jag skriva vem d e ifrån? d vet du väl eller? men för att let you all other people (andreas) know så e d karins babycousin F-O-R-E-V-E-R

Anonym sa...

Nu äre såhär att jag har faktist paxat fröken Grynet, och tyävrr så är det också så att jag kan och får göra saker som du inte kan...vad säger det? Ja men samtidigt så kan jag ju inte battla mot släkt om vem som betyder mest...men jag kan fan göra ett försök ;)

Karin sa...

M!
MITT hjärta... jag har förstått det och det ÄR synd om dig... jag förstår inte hur du klarar dig utan mig! ;) önskar verkligen vi kunde ta en spontanciggdejt eller tisdagsskumpa... allt var bättre förr! ;) skumpa blir det när vi kommer hem... OH YEAH! Love you..
och förresten, vad önskas i födelsedasgpresent?

Andreas: det du får göra med mig är inget maria v i l l göra med mig..(i really hope...) eller tvärtom! hahaha du kan möjligtvis få en delat förstaplats med M, men då får du jobba! ;)

Till båda: Catfight catfight catfight!!! IIIIH :D

Anonym sa...

allra goaste gryn.
Så kul det är att läsa din blogg just nu även om det skimrar lite väl mycket rosa om dig för min smak... Tänker på dig ofta men tror att du vet att det är många som saknar dig även om de kanske inte hör av sig så ofta.
Kul att du har en alldeles egen andreas förresten. det är ngt speciellt med män i den kalibern ;)
Puss puss och fortsatt hopp o framtiden ^_^
/ak

Karin sa...

Kära Ak,
kul att höra att du är vid liv!
Vi är båda lika bra på att att höra av oss, men jag telefonerar åtminstone stundom till dig i fickan.
Min käreste är helt underbar och kan hända det är som Du säger, det är något särskilt med Andreas:ar. Att ordets betydelse är "man" kan må hända vara korrekt. Min är dessutom, liksom din, norrläning.
Hoppas att få läsa om ditt liv snart, du uppdaterar allt för sällan min vän.
Din tillgivna
Grynetovic