2009-09-12

Hem igen!

Efter nyår flyttar vi till 08. Det ska bli himlans skönt att leva på 120 kvm, istället för 26. Och det ska bli riktigt gott att få sova i vår dubbelsäng, hänga i vår feta soffa och ligga i hängmattan på terrassen till våren! Grillfester i sommar och blommor överallt!

Och min garderob!! Min stora fina garderob, där jag har både speglar, tavlor och mattor... och så alla kläder, skor och väskor förstås.

Och ett kök! Ett riktigt stort kök med bord och stolar för 6 personer. Massor med skåp att förvara alla saker i. Och kunna laga mat och baka i massor!

Jag gillar verkligen Malmö och skåne. Som tusan. Och jag är genuint ledsen över att inte ha någon familjär koppling hit. Men jag älskar Stockholm, vännerna och familjen. Det ska bli skönt att komma hem.

Dagens känsla: Fryser som attans. Jag börjar väl inte bli sjuk?

2 kommentarer:

Emelie sa...

oh, nice! blire märsta igen?

Johanna sa...

HURRA! Äntligen! =) Vill att ni ska komma hit NUUUU! Saknar er! Kram