2009-09-13

Sneaker freak...

Jag vet att det är helt galet, men jag kan inte rå för det. Jag älskar skor. Sneakers. Andreas delar samma intresse och vi kan sitta i evigheter och glo på sneakersidor på nätet eller glo i affärer. Adidas är det märke som går hem mest och vi sponsrar dem en hel del.

Jag får helt seriöst hjärtklappning och blir tårögd när jag kliver in på footlocker.... eller, som ikväll när jag sitter på jobbet och slösurfar och råkar glida runt på sidor. Oops, plötsligt har jag hittat ett par från Gucci och ett par från Louis Vuitton och ha-begäret är ett faktum. Det är ju inte direkt billiga skor, men jag måste nog köpa par. LV skorna är nog snyggast. Jag blir tårögd.

Sen finns ju fortfarande de där Adidasskorna med diamanter i......





En bråkdel av våra skor..




Dagens känsla: Jag måste vara galen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Karin!

Din blogg är bra mycket mer underhållandet när du är missnöjd, bitter eller något liknande.

Dina inlägg ang "kravallerna" i göteborg eller tanten med rödvinet.
Det är högoktanig underhållning.

Mer sådant tack.

Karin sa...

Tack för kommentaren! Jag ska tänka på det. Problemet är bara att jag väldigt sällan är arg. Och när jag väl är arg så handlar det oftast om saker som händer på jobbet, vilket innebär sekretess.

Som sagt, jag ska göra mitt bästa för att bli lite argare.

Vem är du förresten?

/Grynet