2009-10-26

Flumcrap.

Med risk för att verka helt sjuk i huvudet så ska jag berätta en sak för er kära läsare. Det är något som jag knappt tror på själv, fastän det är svårt att förneka.

Så här är det: Ibland vet jag saker. Alltså utan att någon sagt något. Jag drömmer sanndrömmar. Det kan handla om allt möjligt, men ofta handlar det om lögner.

Tror ni på sånt här skit?
Berätta vad ni tror om det så kan jag berätta mer....

För övrigt är jag skrämmande bra på vissa saker när det gäller datorer.

Dagens känsla: Livet är en dans på rosor, men det är en dans med jävligt svåra steg och taggar på golvet.

2 kommentarer:

Emelie sa...

Jag brukar alltid ursäkta mig för att jag är vidskeplig osv mest för att många är så skeptiska, men har slutat med det nu! Tror att alla människor har ett mer eller mindre utvecklat sjätte sinne, mycket också beroende på hur mkt man själv tror på sig och sin förmåga. Hade vart intressant att höra mer du!

Keeya sa...

Baby du vet ju vad jag tycker! :) Så många gånger vi har snackat om spöken :)