2009-10-16

Sol i sinne

BRUN INNE!
/rudolf

5 kommentarer:

Anonym sa...

hihihi vi måste se filmen tillsammans nån gång!!
jag fick vaccinet pga att jag får nedsatt immunförsvar av humiran. jag saknar dig så mkt babe!!
du måste ta hand om dig, jobba inte ihjäl dig, kom ihåg d e inte värt d!!
love you pussssssss

Karin sa...

lätt! så fort jag flyttat hem!

bra med vaccinet. har du fått ont?

Anonym sa...

jag har ont i huvet å har spytt som en gris ända från igår, från att jag åkte hem från kung carl... fattar ingenting, jävla vaccin!
hahaha skojja bara, jag e öm i armen det e svullet varmt med en ordentlig rodnad precis som det ska va antar jag, jag e juh fortfarande vid liv. du då?

Karin sa...

haha var det hårt på KC eller? :)

Jag hade exakt samma symtom. fortfarande lite svullen, nästan en vecka senare... men jag lever också! :)

kram

Anonym sa...

haha nee d va ganska lugnt faktiskt, men d va kul! vi dansade heela kvällen =)
saknar dej! pussss