2009-11-16

Du ger mig bra traditioner!

Vi har traditioner som jag gillar skarpt.

Helgfrukostar: Andreas väcker mig med en kram, studsar upp och kirrar kaffe som han serverar mig i sängen. Därefter går han och handlar schysst frukost inklusive nybakat bröd på "farmors bageri". Jag fixar ihop frukost och vi äter den i sängen och glor på tv.

Tidiga morgnar: Andreas vaknar en timme före hans klocka ringer vilket innebär att jag får massa kramar. Är det inte grymt nice när man är så där trött och glider mellan sömn och vakenhet...?

Tv-tittande: Eftersom jag jobbar så konstiga tider är det omöjligt att följa program på tv. Om jag jobbar då programmet sänds så väntar andreas med att kolla på programmet tills jag kommer hem, då vi ser det via nätet.

Små saker som betyder mycket.

Dagens känsla: Längtar efter bebis.

Inga kommentarer: