2009-11-27

Lund.

Igår när Andreas slutat jobbet tog vi en promenad i Lund.. strosade längst gatorna och kikade in i små butiker och shoppade små onödiga saker, så som rosa blommiga cupcakes-formar.
Vi gled in på in italiensk restaurang och åt god pasta.. Jag tog någon kalvkött-tryffelcreme-historia som smakade galet gott! Men satan i gatan vad jag saknar rödvinet! Jag gillar bra italienska restauranger som inte är synonymt med glorifierad pizzeria. Det vill säga pizzeria med rättigheter och tre pastarätter på menyn.

Sent igår kväll insåg jag att den där espresson vi drack som avslutning på middagen var årets sämsta idé. I natt när vi egentligen borde ha sovit så var vi hur pigga som helst. Jag fullkomligt vibrerade, Andreas sköt iväg dåliga skämt titt som tätt och vi hade jordens skrattfest. Att jag idag är lite extra trött gör ingenting!

Dagens känsla: Undrar om en ledig dag har varit tillräckligt för att få mig någorlunda utvilad.. det återstå att se om en timme då jag står på jobbet.

Inga kommentarer: