2009-12-04

Julklappar.

Vad tusan ska jag köpa till Andreas i julklapp? När han fyllde år i somras var det hur enkelt som helst att köpa hur mycket som helst! Han fick en klocka och schyssta adidasskor från footlocker och en bok och massor av annat. Nu till jul har vi satt en prisgräns för hur mycket vi får spendera på varandra, eftersom vi tänkt köpa en (till) tv efter att vi flyttat. Och nya bokhyllor. Och annat. Prisgränsen gör det hela mycket svårare! Hade jag fått lägga till en nolla hade jag kunnat komma på tusen saker att köpa...

Har ni några tips och idéer? Låt mig veta i så fall! Men skriv det inte som en kommentar här på bloggen bara!

Dagens känsla: Känner mig frisk, men orkar ingenting!

1 kommentar:

Keeya sa...

Herrparfym kostar inte för mycket... Luktar alltid gott och kul att själv bestämma vad älsklingen skall dofta... ;)