2009-12-05

Hellofuckinkitty.

Hello fucking kitty säger jag bara.

Både igår och idag har jag pratat med min underbara 4-åriga brorsdotter Nadja i telefon och diskuterat julklappsönskningar.
Hello Kitty-bok. Hello Kitty-stolar. Hello Kitty-bord. Hon sprutade ur sig saker med Hello Kitty som hon ville ha, så för att göra det lite enklare för mig själv frågade jag om vad som helst med Hello Kitty skulle gå bra. Jajjamen.

Jag har aldrig riktigt fattat grejen med den fula katten, men idag har vi varit ute på julklappsjakt och alltså kollat dessa HELLO KITTY saker. Vet ni hur dyrt det är? Och fult. Hmps.

Julklappsshoppingen var i alla fall relativt lyckad och rätt mycket är inhandlat. Och resten vet vi vad vi ska köpa. Underbart.

För övrigt är det sjuuuuukt svårt att lalla runt inne på ett enormt Toys´r´us utan att låta pengarna fullkomligt försvinna.

Dagens känsla: Julstämningen är tillbaka.

1 kommentar:

Keeya sa...

Hehe antingen älskar man Hello Kitty eller så hatar man det. Min kollega på jobbet hatar Kittyn så jag jävlas lite med henne... Tryckte ut en massa bilder och satte upp lite över allt i hennes rum och medicinrum... Hon har även hittat några i medicinburkarna... Puss på dig